Najpierw "Gość", potem długo, długo nic
Czytelniczki "Gościa Niedzielnego". Lublin. ks. Rafał Pastwa /Foto Gość

Najpierw "Gość", potem długo, długo nic

Komentarzy: 13

jad /wirtualnemedia.pl

GOSC.PL

publikacja 20.07.2015 09:54

Liderem segmentu tygodników opinii pozostaje niezmiennie "Gość Niedzielny" - podają Wirtualne Media.

Średnia sprzedaż naszego tygodnika w maju 2015 to 132 046 egzemplarzy. Druga w kolejności "Polityka" sprzedawała 115 723 egzemplarzy. "Newsweek", który jest trzeci na podium, zanotował drugi największy spadek wśród konkurentów - w zestawieniu maj 2014/maj 2015. Sprzedając nieco ponad 104 tys. egzemplarzy, stracił w porównaniu do maja ubiegłego roku aż 13,48 proc.

W jeszcze gorszej sytuacji jest "Wprost", który w analogicznym okresie stracił aż 26,26 proc. W maju 2015 roku sprzedało się jedynie 35 129 tys. egzemplarzy tego tygodnika.

Kiedy wszystkie tygodniki traciły, zyskiwał "Tygodnik Powszechny". W zestawieniu maj2014/maj 2015 zyskał 4,54 proc. Jednak jego sprzedaż to zaledwie 18 876 egzemplarzy.

W tym kontekście warto zwrócić uwagę, że ubiegłoroczny przełom kwietnia i maja to kanonizacja Jana Pawła II. W tym czasie sprzedaż tygodników, które wiele uwagi poświęcały świętemu papieżowi, osiągała rekordowe wyniki, które w tym roku trudno wyrównać. Również "Gość Niedzielny" w maju ubiegłego roku uzyskał sprzedaż większą o 12,87 proc. niż w maju 2015.

Mimo tego "Gość Niedzielny" jest wdzięczny Czytelnikom za zaufanie i przywiązanie do tygodnika, co pokazują dane prezentowane przez Wirtualne Media na podstawie informacji podanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

Pierwsza strona Poprzednia strona Następna strona Ostatnia strona
oceń artykuł Pobieranie..

Radio eM

redakcja@radioem.pl
tel. 32/ 608-80-40
sekretariat@radioem.pl
tel. 32/ 251 18 07

WERSJA DESKTOP
Copyright © Instytut Gość Media. Wszelkie prawa zastrzeżone.